.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده شمالی مجلس ادعا کرد؛
در دولت احمدی‌نژاد ۷۹هزار سکه توزیع شد/ ۱۱ رای قطعی درباره احمدی نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد/ احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه دارد
نماینده مردم رشت گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاک‌دستان توزیع شده است؛ آن‌ها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی جعغفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت درباره رفتارهای احمدی‌نژاد و یارانش طی روزهای اخیر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: احمدی نژاد به آخر خط رسیده است و خود را تمام شده می داند، این موضوع برای او دردآور است شاید حتی ته دلش هم از این رفتارها پشیمان باشد اما چاره ای ندارد که با این رفتارهای سخیف خود را در بازار رسانه نگه دارد. او دوست ندارد فراموش شود.

سوءاستفاده بقایی و مشایی از سادگی احمدی‌نژاد

او ادامه داد: اطرافیان احمدی‌نژاد نیز مانند بقایی،مشایی و جوانفکر نسبت به او بسیار بی رحم هستند کسانی که خطا کرده‌اند از سادگی احمدی نژاد سو استفاده می کنند و با الفاظی مانند اینکه “تو مردی” و … او را با خود همراه می کنند در صورتی که احمدی نژاد می توانست بگوید مبنا قانون است و هرچه قانون بگوید؛ یعنی همان کاری که با رحیمی کرد. اما این تناقض رفتار احمدی نژاد با بقایی و رحیمی هیچ توجیهی در میان افکار عمومی ندارد.

احمدی نژاد می‌خواهد با شلوغ کاری فرقه زنبیلیه را حفظ کند

این نماینده مجلس ادامه داد: احمدی نژاد با این شلوغ کاری ها می خواهد این فرقه زنبیلیه را حفظ کند و در انتخابات بعدی مجلس و شورای اسلامی اگر خودش هم نمی تواند حاضر شود نزدیکانش را در این مناصب قرار دهد. او برای ۹۸ و ۱۴۰۰ برنامه دارد و فکر می کند با این شلوغ کاری ها و تبدیل به اپوزیسیون شدن، می تواند جایگاهی برای خود باز کند درحالی که اساسا ژست اپوزیسیون به احمدی‌نژاد نمی خورد و هیچ سیستم منتقدی او را نمی پذیرد حتی رسانه های سلطنت طلب هم او را قبول نمی کنند.

چه زمانی می خواهند بگویند عاملیت فتنه سال ۸۸ احمدی نژاد بود؟

جعفرزاده گفت: این موضوع که آقای احمدی‌نژاد منشا بسیاری از گرفتاری ها در کشور بوده است و در سال ۸۸  عامل بسیاری از اتفاقات بود فراموش نمی شود؛ من انتظار داشتم آقای دادستان و آقای اژه ای که امروز از تخلفات احمدی نژاد سخن می گویند درمورد نقش او در حوادث ۸۸ هم بگوید؛ چه زمانی می خواهند بگویند عاملیت فتنه از سوی او بوده است آن هم زمانی که مردم را خس و خاشاک خواند و آنها را عصبانی کرد تا برای اعتراض به خیابان بیایند یا فضاسازی هایی که در جریان مناظره ها ایجاد و توهین هایی که هدفمند برای به آشوب کشاندن کشور نسبت به هاشمی و دیگر شخصیت ها مطرح کرد تا جو کشور را به این سمت پیش ببرد.

جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند پشت دوربین سکه توزیع می کردند

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می کردند و در طول ۸ سال روزی ۲۷ سکه دزدی کرده‌اند این‌ها موضوعاتی است که باید رسیدگی می شد.

هزینه کردن از رهبری دیگر تمام شد

نماینده مردم رشت درباره نامه نوشتن احمدی نژاد به رهبری نیز گفت: این مظلوم نمایی ها و هزینه کردن‌ها از مقام معظم رهبری دیگر تمام شد و همه می دانند رهبری مبنایش قانون است مضاف بر آنکه در نامه او اساسا مسائلی مطرح شده که عامل وجودی آن خود احمدی‌نژاد بوده است.

۱۱ رای قطعی درباره احمدی نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد

جعفرزاده درمورد پرونده هایی که درمورد تخلفات احمدی‌نژاد در مجلس وجود داشت گفت:  ۱۱ رای قطعی درمورد او وجود دارد که باید به آنها گردن بنهد و در غیراین صورت قوه قضائیه باید با قاطعیت برخورد کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1396
سلام و درود
شاید تو این دولت 79 هزار سکه توزیع نشده باشه و شایدم شده باشه
اما تو دولت قبل تولید ناخالص ملی رو از 600 میلیارد دلار به 400 میلیارد دلار نرسوندند و مسئول این فاجعه نیستند
به نظرم ای کاش 10 برابر این سکه تو این دولت پخش میشد اما تولید ناخالص ملی که درآمد کلی ایرانیان هست رو حفظ میکردند
جویای حق 13 آذر 1396
آقای نسبتا محترم....یا حرف نزن و یا با سند و مدرک حرف بزن....
میدونم که تمام حرص شما از احمدی نژاد بخاطر شکست سیاسی از ایشون و بازی ندادن امثال شما در جرگه قدرته...
تو هم بیا واسه اینکه دیده بشی هرچند وقت یکبار برعلیه احمدی نژاد حرف بزن...
نا شناس 13 آذر 1396
اقاي محترم ببين مردم چي رو وكي رو مخوان
نا شناس 13 آذر 1396
سكه ها رو به چه كساني دادند مهم هست ورزش قهرماني در دولت احمدي در سطح دنيا درخشيد از نظر علمي با تشويق دولتي و خود باوري به حد كمل رسيديم ساخت وساز در جاده ها در حد اعلي رسيد ووووووووووووو چشم بصيرت مخوان كه شما دنيا پرستان نداريد
نا شناس 13 آذر 1396
نون وپنیرش واقعیه..کافیه بیان زندگیشو با تو نماینده مقایسه کنند مشخص میشه.جرات داری بیا دارایی تو بگو...اگه واقعا دلسوز مملکتی ..که میدونیم بخاطر اقا بالاسرته که داری خودشیرینی میکنی...
مم جعفر 13 آذر 1396
احتمالا درزمان پخش سکه ها نام شما از قلم افتاده که اینطور آسمان وریسمان به هم می بافید وبنازم به این پاکدستی شما ولی مواظب باش زمانی که داری قسم می خوری مردم دم خروس رانبینند
سلام 13 آذر 1396
آقای جعفرزاده سادگی وساده زیستی احمدی نژاد از استقبال مردم از ایشان مشخص است
کسی که خانه اش معلوم است .شما هم بهتر است کمی به فکر آخرت خود باشید
سلام 13 آذر 1396
البته از شما ودوستانتان مثل رئیس مجلس انتظار حرفراست نداریم
اول اینکه در جریان فتنه رهبری حجت را در دیدار با علی مطهری تمام کرد اگر باور نداری برو سئوال کن
دوم اینکه اگر مملکت قانون دارد کجای قانون به شما اجازه می دهد انواع اتهامت را بدون سند به دیگران وارد کنید مگر شما مصونیت خاصی دارید؟؟؟؟؟؟؟
سوم چند مدت پیش محکومی را به زندان بردند مادرش حکم قوه قضائیه را پدر سوخته بازی خواند وبرایش فیلم هندی ساختند چرا به فرقه بالیودیسم اشاره نمی کنید
رحمت 13 آذر 1396
شما فعلا منتظر چهارسالگی صفحه اینستاگرامت باش تا جشن تولدش دیر نشه یه وقت خدای نا کرده
دادگر 13 آذر 1396
جناب آیت الله آملی لاریجانی
آیا فردی مانند جعفرزاده در مقام نمایندگی اجازه دارد مدام اتهاماتی مانند کشف سکه و .. را متوجه افراد کند؟
آیا این در صلاحیت دادستان محترم نیست که جلوی ایراد اتهام به افراد جامعه را بگیرد؟
آیا در جامعه ای که متهمین وحتی مجرمین را با اسامی مخفف می نامند دادستان نباید از آقای جعفر زاده مدرک بخواهد؟
رونوشت:علی مطهری وعلی لاریجانی
نا شناس 12 آذر 1396
جعفر زاده خودش دستش توی فساد وباندی بازی در استان گیلان الوده است
این وکیل الدوله در استان گیلان به عنوان فاسدترین نماینده تلقی می گردد به قد وقواره اش نمی خورد که بر علیه احمدی نژاد صحبت کند
ناشناس 13 آذر 1396
آخه یکی نیست به خود شما بگه چرا اینقدر مردم را هیچ فرض کرده و خودتون را زرنگ می دونید
آقای نماینده مثلا ما نمیدونیم که شما با این حرفها دارین از خانواده لاریجانی دفاع می کنید و سنگ اونها را به سینه می زنید
بس کنید آقا دیگه کدوم یک از کارهای شما باید برای مردم رو می شد که نشد
احمدی نژاد حرف دل مردم را می زنه که متاسفانه این حرفها برای شما و امثال شما خیلی دردناکه
شمال نیوز لطفا بدون سانسور عمل کنید
نا شناس 15 آذر 1396
این ها کجاشون داره می سوزه که این گونه وحشت زده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب نماینده ،عرضه داارید به وعده هاتون عمل کنید و به داد مردم برسید،چندین برابر شدن هزینه های آب و برق و گاز و...... و اضافه شدن تبصره و بند های مختلف در قبوض و دارو و مواد غذایی و..... و این اواخر هم نان را هم میخواستند اضافه کنند که فعلا دست نگهداشته اند ،چه پاسخی خواهید داشت؟شاید توان پرداخت هزینه های نجومی بگیران را ندارید؟!!!!!چرا در خصوص این دولت و اختلاس های مختلف حرفی برای گفتن ندارید؟ یا دختر وزیر ..... که کالا قاچاق وارد میکرد؟!!!!! آقای نماینده لطفا کمی وجدان داشته باشید در برابر مردم فهیم و خودتان را با این ها مقایسه نکنید.
ali 15 آذر 1396
احمدی نژاد می‌خواهد با شلوغ کاری فرقه زنبیلیه را حفظ کند?!!!!! حتما شما ها هم فرقه سلفیه و یا برجامیه را میخواهید حفظ کنید. واقعا فکر کردید مردم فهیم هم مثل شما و امثال شما جیگرند؟فقط به فکر گرفتن عکس های سلفی و توهین و تخریب دیگران هستید تا به فکر مردم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.706 seconds.